34. Перша психологічна допомога під час війни (30 год.)
33. Участь у Міжнародних конкурсах "Олімпіс 2022 - Осіння сесія"
32. Програма професійного розвитку педагогічних працівників закладів освіти - 2022 (32 год.)
30. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників:
нові вимоги та можливості (15 год.)
29. Життєстійкість молоді в умовах криз
28. Протидія та попередження булінгу (цькуванню)в закладах освіти (80 год.)
27. Управління якістю освіти в школі (30 год.)
26. Освіта для всіх: різноманітність, інклюзія та фізичний розвиток (30 год.)
25. Навчання з попередження ризиків
від вибухонебезпечних предметів (30 год)
24. Шкільне життя онлайн (30 год.)
23.Перша медична допомога в умовах війни (15 год.)
22. Нетворкінг духовно-морального спрямування
"Немає вищої святині, ніж чисте сяйво ДОБРОТИ"
Локація "Миротворці"
21. Регіональний методичний нетворкінг "Ефективні психолого-педагогічні технології: практичний аспект"
Локація "Розробка стратегії справедливого педагогічного оцінювання у системі формування якісної освіти"
20. Інформаційні трансформації в закладах освіти: виклики, реалії, стратегії
19. Інноваційні методики викладання курсу “Фінансова грамотність”. Використання цифрових технологій та діджитал-рішень при користуванні банківськими продуктами (12 год)
18.Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти на засадах Концепції “Нова українська школа” (30 год)
Моделювання структури та змісту освітнього процесу базової школи;
Особистісний та професійний розвиток вчителя в умовах сучасних законодавчих змін
17. Прометеус. Інформаційна гігієна. Як розпізнати брехню в соцмережах, в інтернеті та на телебачення (45 год)
16. EdEra. Оцінювання без знецінювання (30 год)
15. EdEra. Школа для всіх (30 год)
14. unicef. Безпечна і дружня до дитини школа (18 год)
13. Технологія розвитку критичного мислення як засіб активізації пізнавальної діяльності на уроках математики (30 год)
Розвиток професійних компетентностей:
-методики та технології розвитку критичного мислення на уроках математики;
-формування здатності суб’єктів навчання співпрацювати, виносити пропозиції та обгрунтовувати їх, приймати рішення;
-форми опанування новітніми технологіями, заснованими на інноваційних знаннях як основна потреба сучасного науково-технічного розвитку в освіті;
-формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей умінь;
-мовленнєва та комунікативна компетентності
12. Програма професійного розвитку педагогічних працівників закладів освіти (30 год)
-Розвиток професійних компетентностей
-Психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки
-Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища
-Використання інформаційно-комунікативних технологій в освітньому процесі
-Мовленнєва, емоційно-етична компетентності
11.Теоретичні та практичні основи конструювання уроку математики з компетентісним підходом (30 год)
-методики, технології та форми впровадження компетентісного підходу в конструювання сучасного уроку математики;
- компетентісно-орієнтовані задачі - засіб для формування здатності здобувачів освіти застосовувати знання й уміння з математики в ситуаціях реального життя;
- використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі
10.EdEra. Про дистанційне та змішане формати навчання (50 год)
9.ІІ онлайн НеКонференція (26 год)
Вдосконалено такі фахові навички як використання пакету офісних програм Microsoft Office а також додатків та сервісів Google в освітньому процес
8. EdEra.Фізика. Механіка (35 год)
7. EdEra. Участь батьків у організації інклюзивного навчання (30 год)
6. EdEra.Як навчати супергероїв? Онлайн- курс з підготовки лікарняних вчителів (20 год)
5. EdEra.Основи веб-розробки (30 год)
4.EdEra. З учнями про освіту і кар’єру (8 год)
3.Апробатор платформи Мій клас
2. Прометеус. Критичне мислення для освітян (30 год)
1. І НеКонференція (6 год)
Удосконалено професійні компетентності:
-уміння застосовувати сучасні підходи та техніки викладання в освітньому процесі;
-здатність використовувати на практиці нові творчі підходи до викладання математики;
-здатність продукувати нові ідеї та творчо підходити до вирішення професійних завдань;
-вміння застосовувати набуті знання у фаховій діяльності
Немає коментарів:
Дописати коментар